top of page
הבטחת המותג

תחומי השירות

Depositphotos_38239977_DS-s.jpg

כבר מתקופת הצבא אני עוסקת בניהול
משאבי אנוש. התחלתי במקרה והתאהבתי.

בגלל שמדובר באנשים, שום דבר לא נראה אותו דבר. אני אוהבת את האדרנלין שבבנייה של
משהו חדש. מאותגרת מהצורך להבין את המניע, את המוטיבציה. נהנית להמציא את הגלגל כל פעם מחדש ולתפור פתרון מתאים לכל סיטואציה ארגונית. אוהבת לפרק תהליכים מורכבים ולהגיע לצעדים אופרטיביים וניתנים לביצוע ובסופו של דבר, להוביל לתוצאה ארגונית רצויה.

אז מה אני עושה?

  • אסטרטגיית  HR - התאמת אסטרטגיית ה- HR לאסטרטגיה הארגונית על מנת שתשרת את חזון הארגון ותסייע בהגעה ליעדים העסקיים.

  • בניית מבנה ארגוני - הבנת צרכי החברה ובניית מבנה שיתמוך ביעדים העסקיים.

  • גיוס עובדים - גם היום, כשחברות מפטרות, קשה למצוא את האנשים הנכונים לתפקידים הנכונים. אף אחד לא מלמד מנהל לגייס. זה מובן מאליו. נחשב למשהו אינטואיטיבי. הכשרה והדרכה למנהלים, תכנון גיוס ההון האנושי בארגון, בניית תיאורי תפקידים, הד האנטינג, ראיונות, הצעות שכר, ניהול מו"מ והסכמי העסקה.

  • טיפול בהון האנושי - קליטה, הדרכה, פיתוח ארגוני, שימור עובדים וטאלנטים, דיני עבודה, סיומי העסקה.

  • צמצום וקיצוצים – ניהול תוכניות ארגוניות תוך שימור ההון האנושי הנשאר ושמירה על יחסים טובים עם העוזבים.

  • תכניות הדרכה - איתור פערי ידע, RESKILLING ו- UPSKILLING.

  • ליווי מנהלים - אף אחד לא לימד אותנו להיות מנהלים, במקרה הטוב העבירו אותנו סדנה למנהלים כשנכנסנו לראשונה לתפקיד. עולם הניהול מלא באתגרים. נרצה לעזור למנהלים שלנו להיות דמות מוערכת שיודעת להניע, להוביל ולתת השראה, ללא מיקרומנג'מנט.

  • רווחה אסטרטגית - לפעמים חושבים שמשאבי אנוש זה לארגן happy hour כל יום חמישי. הרווחה היא כלי אסטרטגי ויש בכוחה לחזק את המחוברות הארגונית. אבל, צריך לדעת איך לעשות את זה. צריך להבין מה המטרות שאנחנו רוצים להשיג ע"י פעילויות רווחה. 

  • שימור עובדים - גם היום, בתקופות משבר, עובדים לא מהססים לעזוב. לא הייתם רוצים שעובד ישאר כי המצב בחוץ לא טוב ויהיה לו קשה למצוא עבודה. לכן צריך לתת לו אופק מקצועי, תחושת משמעות, חיבור ליעדים העסקיים, יכולת השפעה, גמישות, פידבק וכן, גם תגמולים והטבות.

  • תהליכי משוב והערכות עובדים - האם להצמיד את שיחות ההערכה לשיחות העלאת שכר? מה הדבר הנכון לעשות? איך מנהלים שיחה נכונה?

bottom of page