top of page
  • תמונת הסופר/תronybarsela

רוצים לקבל יותר הצעות עבודה? זאת הדרך! (חלק א')



הלינקדאין בישראל תפס בעיקר בעולם ההייטק, אבל אם אתם מחפשים עבודה בהייטק, אתם חייבים להיות שם!


הלינקדאין נותן הצצה קצת יותר רחבה עליכם, מעבר למה שכתוב בקורות החיים. אני יכולה לראות את תחומי העניין שלכם, פרויקטים שעבדתם עליהם, טכנולוגיות שאיתן אתם עובדים.


אני נתקלת בלא מעט פרופילים ריקים, בלי הרבה אינפורמציה וחבל. גם אם אתם לא מחפשים עבודה באופן אקטיבי כרגע, אתם כנראה תשמחו לקבל בוסט לאגו ולראות שיש ארגונים שהיו שמחים לצרף אתכם לשורותיהם וגם תמיד כדאי לשמוע, אולי תהיה הצעה שלא תוכלו לסרב לה?


הלינקדאין מתנהל באנגלית, כך שגם הפרופיל שלכם כדאי שיהיה באנגלית, בטח אם אתם מתראיינים לחברות הייטק.


אז איך הופכים את הפרופיל שלכם לאטרקטיבי-


Headline

זו השורה הראשונה שרואים עליכם. ממש מתחת לשם. ודאו שכתוב בבירור מה אתם עושים. תמנעו ממינוחים מעורפלים ותתמקדו בתיאור שמספק מושג ברור על מה אתם עושים, מה תחום המומחיות שלכם, מה התחום אותו למדתם או שאליו אתם רוצים להכנס. גם אם אתם לא עובדים כרגע ויכולים לכתוב

את התפקיד שלכם, תכתבו את התפקיד שאליו אתם פונים.


תמונה

בניגוד לקורות החיים, בלינקדאין התמונה היא מאוד חשובה. זאת רשת מקצועית, אז חשוב שזאת תהיה תמונה ייצוגית, לא סלפי וגם לא תמונה מהחתונה שלכם. תמונה שנותנת מושג על האני המקצועי שלכם וצריכה לשדר רצינות אבל בהחלט יכולה לכלול חיוך. פרופיל ללא תמונה נראה כפרופיל נטוש, אי אפשר להתייחס אליו ברצינות.


Experience

זה המקום לפרט על מה אתם עושים, באילו טכנולוגיות אתם עובדים. קשה לכם לנסח? אתם יכולים להסתכל על תיאורי משרות ולאמץ משפטים שמתאימים לניסיון שלכם. אתם גם יכולים לעשות חיפוש בלינקדאין על פרופילים של אנשים עם ניסיון דומה או טייטל דומה ולקבל השראה.

בדיוק כמו בקורות החיים, תדגישו את ההישגים שלכם. במקום רק לרשום את המשימות בהן עסקתם, או שבהן אתם עוסקים, תתמקדו במה שהשגתם. הגדלתם את המכירות ב- 30%? זכיתם בפרס? ניהלתם פרויקט שקיבל ציון לשבח ע"י הלקוח? זה המקום שלכם לספר על זה.


About

זהו תקציר של מי אתם. הסיכום הוא ההזדמנות שלכם לדבר עם מי שקורא את הפרופיל שלכם. לספר לו מי אתם ולהציג את הכישורים והניסיון שלכם. תכתבו רק מה שחשוב, מה שמעביר בצורה קצרה ועניינית ואל תעשו קופי- פייסט למה שכתבתם בתיאורי התפקידים. תנו פסקה קצרה שתתן מושג מה היתרונות שלכם ומה התוצאות שאתם יודעים לייצר לארגון שבו אתם עובדים.


כשהפרופיל שלכם מלא, ה- About הוא פחות קריטי, אני אוהבת לקרוא שם על התשוקה המקצועית שלכם, מה אתם אוהבים במה שאתם עושים. אני לא צריכה לראות שוב את מה שכבר כתוב ב- Experience. תנו לי משהו קצר עליכם.


באז וורדס

גם ב- About וגם ב- Experience ובעצם בכל החלקים של הפרופיל שלכם, תדאגו להוסיף מילות מפתח רלוונטיות- אלגוריתם החיפוש של לינקדאין סורק את הפרופיל שלכם ומאתר מילות מפתח, לכן חשוב לכלול אותן בפרופיל שלכם. חשבו על המיומנויות והניסיון החשובים ביותר בתעשייה שלכם וודאו שהם באים לידי ביטוי בפרופיל.


עוד טיפים לבניית פרופיל לינקדאין מעולה שיעזור לכם לקבל יותר הצעות עבודה, בפוסט הבא.


בינתיים, אני מזמינה אתכם לרוץ ללינקדאין וליישם. כן, כבר עכשיו כי בקרוב יעלו עוד טיפים אז אל תישארו מאחור.


רוצים לבנות פרופיל לינקדאין מרשים? דברו איתי 054-5892442


55 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page