top of page

חמש סיבות ללמה אתם חייבים להיות בלינקדאין אם אתם מחפשים עבודה-



1. חשיפה- הד האנטרים עושים חיפושים על מועמדים לפי מילות חיפוש והגדרות המשרה אליה הם מגייסים. אם אתם לא שם, אתם לא תעלו בחיפוש, בזה אפשר להיות בטוחים. אם אתם שם, והפרופיל שלכם מוגדר טוב ומלא באינפורמציה עליכם, יש סיכוי שימצאו אתכם ואז אתם בעמדה הרבה יותר טובה.


2. נראות מקצועית- גם אם לא פנו אליכם, יש סיכוי שהמגייסים, לאחר ששלחתם קורות חיים, יסתכלו על הפרופיל שלכם בלינקדאין. הלינקדאין הוא בעצם הרחבה של קורות החיים שלכם. הפרופיל שלכם אמור לתת מושג רחב יותר למגייס איזה עובדים אתם, אילו תוצאות אתם יודעים לייצר לארגון ומה מעניין אתכם ולגרום למי שצופה בפרופיל שלכם להתעניין בכם.


3. יצירת קשר- ראיתם משרה שמעניינת אתכם? אתם יכולים לפנות למנהל המגייס שפרסם אותה או למגייסת ולהסב את תשומת ליבם לקורות החיים ששלחתם, ככה אתם מראים יוזמה ומגדילים את הסיכויים שלכם להגיע לראיון.


4. מאגר משרות- לא מעט חברות מפרסמות משרות בלינקדאין. הגשת קורות החיים למשרות האלה הרבה פעמים מתבצעת דרך הלינקדאין עצמו. אם אתם שם, אתם מגדילים את מאגר המשרות שאתם חשופים אליו.


5. המלצות- נכון, כשתגיעו לשלבים מתקדמים, בכל מקרה יבקשו מכם ממליצים, אבל הלינקדאין יכול לספק הצצה לחוות דעת של אנשים שעבדו איתכם ומה הם אומרים עליכם. אין לכם עדיין המלצות? זה הזמן לבקש ממנהלים שלכם, מאנשים שעבדו איתכם. נכון שלא על זה תקום ותיפול ההעסקה שלכם, אבל זה בונוס מוצלח.


בקיצור, כולם נמצאים בלינקדאין. אם אתם עוד לא שם... זה הזמן!


רוצים ליצור פרופיל שמביא את המגייסים אליכם? דברו איתי 054-5892442


ואם אתם מילואימניקים ורוצים לשפר את עמוד הלינקדאין שלכם, אשמח לעזור ללא עלות.

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page