top of page

יש לכם כבר קורות חיים? מעולה! רוצים לשפר אותם ולקבל יותר פניות?


זה מה שאתם יכולים לעשות-


עיצוב- לגבי עיצוב לכל אחד תהיה דעה שונה. אבל. יש הרבה מערכות גיוס, כל מערכת עם המגבלות שלה ולכן אתם רוצים לבנות קורות חיים כמה שיותר פשוטים ונקיים כדי שיעברו בלי באגים בכל מערכות הגיוס. אני ממליצה לשלוח בקובץ וורד או אם ב- PDF לוודא שהוא פתוח כדי שמערכות הגיוס יוכלו לסרוק אותו ולא תתפספסו.


אם כבר טרחתם וכתבתם תקציר למעלה- תדאגו שהוא באמת מציג ומייצג את מי שאתם והוא לא גנרי. מה זה גנרי? אני שירותי, אני מלאת מוטיבציה. אלה סיסמאות. תכתבו תקציר שמספר מה הייחוד שלכם, אילו תוצאות אתם יודעים לייצר למקום העבודה, משהו שרק אתם יכולים לכתוב ומשהו שעושה חשק לפגוש אתכם, מעורר סקרנות, רגש. לא סתם מדברים היום כ"כ הרבה על סטוריטלינג.


תקפידו על הסדר הכרונולוגי- קורות חיים צריכים להיות מסודרים מהתפקיד הנוכחי או האחרון (למעלה) לאחרון. זה עוזר למעסיק לראות את ההתקדמות שלכם בקריירה.


הדגשות- בתוך הטקסט תבליטו (bold) דברים שחשוב לכם שיקפצו לעין- נתונים מספריים, באז וורדס שמופיעים בתיאור המשרה. כל מה שנראה לכם שחשוב שיבלוט במבט מהיר.


תכניסו כמה שיותר נתונים מספריים וכמותיים שמראים את ההישגים שלכם- לדוגמה- הגדלתי את מכירות המוצר ב- 30%. הקטנתי את עלויות הרכש ב- 20%.


הגהה- חשוב חשוב חשוב! תנו למישהו נוסף לעבור על קורות החיים שלכם. אל תשלחו קורות חיים עם שגיאות.


זה כרטיס הכניסה שלכם לארגון. תשקיעו בו.


רוצים לשפר את קורות החיים? דברו איתי 054-5892442


ואם אתם במילואים, קודם כל תשמרו על עצמכם וכשתחזרו, אשמח לקיים איתכם שיחת ייעוץ והכוונה בנוגע לקורות החיים שלכם ללא עלות.


3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page