top of page
  • תמונת הסופר/תronybarsela

הבנק קרס? חוסר ודאות? משבר עולמי? זה בדיוק הזמן להפגין כישורי מנהיגות




אין ספק, אנחנו רואים פה אירוע היסטורי וסופר דרמטי, אירוע שכל אחד בחזיתו מנסה להבין את המשמעות שלו ואת ההשפעות ארוכות הטווח שלו על הארגון. ימים קשים, מלחיצים, אבל זה בדיוק הזמן לשמור על קור רוח, לנשום עמוק ולהיות מנהיגים.


עברתי תקופות של קיצוצים, תקופות של חוסר יציבות, תקופות של משברים כלכליים, אני יודעת, זה לא פשוט, אבל אם מנהלים את זה נכון, יוצאים מחוזקים (זה נשמע קלישאתי, אבל זה נכון).

מה זה אומר?


העובדים שלכם רואים חדשות ויודעים מה קורה, אתם רוצים להשאיר אותם איתכם, מחויבים ומגויסים, במיוחד בתקופה הזאת. אתם צריכים אותם איתכם.

איך עושים את זה?


כנות- העובדים שלכם קוראים ויודעים מה קורה. אל תנסו לייפות או להסתיר את המציאות, הם יעריכו אתכם הרבה יותר אם תדברו אליהם בגובה העיניים, בכנות, אבל גם בקור רוח, בלי פאניקה.


תקשורת- תקשורת אפקטיבית היא קריטית, בטח בזמנים קשים. תהיו שקופים, דברו עם העובדים באופן קבוע, אל תסתירו את האתגרים העומדים בפני החברה ואל תשכחו להציג גם את הצעדים בהם החברה נוקטת על מנת לצלוח אותם.


תרגיעו- העובדים חרדים ליציבות מקום העבודה שלהם, הם מודעים למצב בחוץ, הם רוצים לשמוע שאתם לא נלחצים ולוקחים אחריות על המצב. תשדרו מסרים מרגיעים עד כמה שאפשר, אבל גם מציאותיים.


משמעות- תזכירו לעובדים WHY, למה כולכם עובדים כל כך קשה, מה המשמעות של כל זה, למה זה חשוב ולמה דווקא אתם תחזיקו מעמד ותשרדו את התקופה הקשה. זה הזמן לטפטף כל הזמן מסרים שיזכירו לכולם (וגם לכם) למה אתם עושים את כל זה (ולא, כסף זו לא הסיבה האמיתית).


תקשיבו לעובדים- תעודדו את העובדים שלכם לשתף במחשבות, תהיות ורעיונות. תקשיבו לפידבקים שלהם ותקחו אותם בחשבון. זה יכול לעזור מאוד בתחושת החיבור והמשמעות וגם אולי לתת לכם רעיון או פתרון שלא חשבתם עליו.


רוצים לנהל את המשבר הזה ביחד? דברו איתי 054-5892442

11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page